Image Map

keskiviikko 14. toukokuuta 2014

18. Happy Hogwarts Birthday!

Mae Govannen!

Täytinpäs vihdoin 15. Päivä oli oikein mukava. Aamulla söin Stockmann Bakeryn siemen croissanttia <3 Ja viimeisen mutakakun siivun. Tämän jälkeen kipaisin facessa kattomassa josko siellä olisi onnitteluja. Ja olihan siellä ja Devissä myös :D Kuunnelkaahan tää sopii tunnelmaan!

Tilasin tuossa pari viikkoa sitten tavallaan ittelleni lahjaksi kolme peliä. Tuli viime viikolla ja pelattiinkin Fallun kanssa täpöllä wiitä.

Hehe Lego pelit on ihan parhaita <3 :D Kaikki yhteensä 47.80 € Kävi tuuri ku noi oli vaan 15 € kipale. Heti mun tilauksen jälkeen ne vaihto hintaa taas siihen 22 euroon. CDON.




























Fallu tossa pääsiäisen aikaan sai mut taas hullaantumaan Harry Pottereihin. Viimeksi tykkäsin niistä kun olin joku 10 :DD Mutta pääsiäisenä tuli ekana Salaisuuksien kammio telkkarista ja minä sitten katoin sen ja Falluhan oli viimeset puol vuotta taas fanittanu HP:tä ja innostuin lukemaan ne, joten nappasin sen leffan jälkeen ykkösen hyllystä ja luin sitä myöhään yöhön. Nyt olen Puoliverisessä Prinssissä menossa. Olin aika törppö pienenpänä, kun tykkäsin pelkistä leffoista, enkä lainkaan kirjoista. Nuo kirjathan ovat aivan upeita! No ehkä kuusivuotiaan aivot on muutenki vähän tyhmät, että eipä siinä....

Tuo Lego Lotro on kyllä ihan mahtava peli. Ja tietty tuo HP 1-4 kanssa. Pelaan sitä nyt ekaa kertaa pelkästään Fallun kanssa, koska se on tuhat kertaa hauskempi kahdestaan.

Tein äitienpäivänä äidille mutakakun ja kortin :D Valion ohjeella tuli tosi hyvää, suosittelen. 




























Sain vihdoin piirtopöydän <3 Yks parhaista lahjoista ikinä <3






























Heti kun opin tolla piirtämään alkaa Devi satelemaan mun kauniita töherryksiä :D Pitäkää varanne, Frodoliini hyökkää!

Koulukiireet ovat viimein ohi ja voin hengähtää! Olen kyllä kaikki kokeet (vielä kaksi arvosanaa saamatta) suorittanut kunnialla. Saksasta 9- ja matikasta tänään 8. Melkein kaikki muut on ollukkin sitten 9 puoli ;D. Nyt tuleekin sitten enemmän blogin puolelle tavaraa. Unohdin taas kameran ratsastustunnilla kotiin. Ensi maanantaina saatte kuvia, kun on vika tunti!

Vois uusia ton yläkuvan kun on vähän liian talvinen. Ehkä saisin Fallun tekemään uuden ulkan kans mulle 8D

Menen nyt, öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: