Image Map

perjantai 30. toukokuuta 2014

21. Kesä ostoksia

Mae Govannen! Moi!

Juuri kun oli lämpimät ilmat, ne stoppas siihen....no onneksi on ensi viikoksi lämpimämpää luvattu. Huomenna on jänskä päivä, kun saan todistuksen!

Sitä odotellessa, kerron mitä ostin keskiviikkona kaupungilta :D Olin pitkään halunnut Ray Baneja ja kun kysyin saisinko semmoset, niin ihmetyksekseni ja ilokseni äiti vastas joo.




Niinpä siis suuntasimme Stockmannille ja ostimme nämä kaunokaiset ♥ Halusin tommoset taiteltavat. Meinasin ottaa kilpikonnakuvioiset, mutta niiden linssit muutti maailman oranssiksi, niin en sitten niitä ottanut.
Ray Ban, Stockmann, 150 €
 Olisin ehkä halunnut pilotti lasit, mutta ne ei sopinu mun naamaan lainkaan, niin en niitä sitten ottanut....

Sitten halusin Benettonille ostamaan yhdet shortsit, joita olin halunnut jo kauan.
Ne on lasten osastolta, mutta kokoa 170 cm ja on mulla yhet shortsit kokoa 152 ja ne menee mulle vielä :D

Sisleyn shortsit, Benetton, 40 €




























Benetton on kyl yks mun lempi merkeistä ♥ Ja lasken Sisleyn samaan. Elikkä lemppari merkit on ehdottomasti Tommy Hilfiger, Guess, Hollister, Benetton ja Esprit. Ja Lexington on kans kiva, vaikken yhtään kyseisen vaatemerkin vaatteita omistakkaan. Olohuoneessa on kyl yhet tyynyt :D

Sitten esittelen tilaamani sandaalit ♥





























Esprit, 50 €, Brandos

























Noi näyttää nyt vähän tyhmiltä farkkujen kanssa, mutta ne on tosi kauniit ja kivat, eikä edes kalliit nahka kengiksi.

Mutta niin kesää ja kaikkea kivaa odotellessa, oottekos te ostanut uusia kesävaatteita? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: