Image Map

perjantai 6. maaliskuuta 2015

52. Varustepostaus

Moikka!

Tänään esittelen teille mun ratsastusvaatteet. Esittelen vaan ne mitä käytän, en mitää pieneks jääneitä yms.



























Mulla on ihan perus Horzen kokopaikkaiset ratsastushousut. Ne on ollu hyvät, ainoo mikä häiritsee on tarra kiinnitys lahkeissa xp. Haluisin kyl toiset ratsastushousut, jotka olis vaaleanharmaat ja niissä ei olis tota tarra kiinnitystä.
 CRW:n talviratsastushousut. Ihan älyttömän lämpimät ja mukavat. Näillä on tosi kiva ratsastaa pakkaskeleillä. Nää on vaa tosi kalliit, mutta on kyllä hintansa väärti! Ratsastuksessa ei kannata palella. Kokemusta on.


























Mulla ois neljännetkin sukat, mutten löytänyt niitä. Vasemmalla reunassa olevat on talvi sukat. Ostin ne Horse Showsta joskus. Keskimmäisiä ja niitä joita en löytäny käytän eniten. Ne molemmat on Tattinin ja aivan sairaan pehmeät ja hengittävät. Oikeanpuoleisia sinisiä käytän vähiten, mutta kuitenkin joskus.
 Horzen perus nahkaiset ratsastuskengät. Osoittautuneet hyviksi. Näissä piti vaan ottaa kokoa isommat, kun 39 oli jotenki tosi pieni.
 Jolly Jumperin talviratsastuskengät ostettu Hööksistä. Tosi lämpimät, ei varpaat palele, paitsi jos on -15, nii alkaa vähän kylmäämään.


























Horzen tekomokka chapsit. En tykkää näistä yhtään ja nää on vielä huonotkin. Pitäis hankkia nahkaiset uudet.
 Daslö gold ilmastointi kypärä. Paras kypärä, mitä mulla tähän mennessä on ollut. Mulla on ollu Halo Riderin ja Eurohunterin kypärä ja tää voittaa molemmat. Tosi hyvä ilmastointi nimittäin. Varmasti on tätäkin parempia, mutta tää on ollu tähän mennessä mukavin.


























Tää on vissiin joku Tattinin sisaryhtiö? Ostin kypärän muuten Stable Fellowsilta.

Mulla on kolmet hanskat aktiivisessa käytössä, sitte on niitä nyppylä hanskoja parit ja jotku fleece hanskat joita en käytä.
 JH Collectionin nahka hanskat. Näitä käytän välikausina, elikkä kohta sais alkaa jo käyttää. Nois on lämmin vuori, joten sopii kylmille ilmoille.
 Tattini aivan ihanat hengittävät hanskat. Näitä käytän kesällä. Käytän aina ratsastaessa hanskoja, en tykkää käyttää ilman.
 Jotku Hööksistä ostetut crw talvihanskat. Lämpimät ♥
Yleis- ja kouluraippa. Oikeanpuoleisen ostin Horse Showsta ja vasemmanpuoleisen sain serkuilta, kun aloitin harrastuksen. Molemmat jotai 5 euron raippoja, en ole nähnyt tarpeelliseksi ostaa kallista raippaa, kun nuokin ajavat tehtävänsä hyvin.



























Eurohunter Flash- turvaliivi. Tää on vast mun toka turvaliivi ja se ekakin oli Eurohunterin, niin ei oo kokemusta muista liiveistä. Hyväksi olen kokenut molemmat, ei valittamista. Toi takajuttu on vaa vähä liian pitkä tässä mallissa, mulla ei oo kauheen pitkä selkä. Palaliiviäkään en siis ole omistanut, oon tykänny panssariliivistä enemmän kun se on turvallisempi, tosin palaliivi olisi nätimpi. En halua kuitenkaan ostaa ratsastusvarusteita ulkonäön perusteella, vaan käytännöllisyyden.

Siinä oli mun varusteet 8D Toki mulla on esim. kypärähuppu, mutta en nyt ottanu kuvaa sellasista pikku jutuista. Mulla ei myöskään ole ratsastus takkia, vaan ratsastan huppareilla, yhellä perus takilla ja mun laskettelu takilla. Mä haluaisin kyllä talvea varten ratsastustakin ja ehkä myös välikausillekkin. Menen viikonloppuna Horse Fair messuille, niin sieltä tarkoitus metsästää chapsejä ja takkia. Katotaan onko hyviä messu tarjouksia ;). Pahoittelen noita kauheen isoja välejä joidenkin kuvien alla, en saa niitä pois.

1 kommentti:

Kommentit: