Image Map

maanantai 4. elokuuta 2014

33. Shopping in London ♥

Hello there!

Noniin nyt esittelen teille ostokseni Lontoosta. Se on kyllä semmonen kaupunki jossa kuolee, koska ihania kauppoja on liikaa ja en ehtinyt käydä kaikissa. Onneksi ehdin käydä kaikissa, mihin suunnitelin etukäteen meneväni. Mutta olisihan sinne jäänyt vielä kaikkea mitä olisin halunnut ostaa ja kauppoja mihin olisin halunnut mennä.

Kuvasin kuvat Lontoon hotelissa x3

Mutta nyt niihin ostoksiin:

Forbidden Planet

179 Shaftesbury Avenue
London
WC2H 8JR

Exterminate! Dalek pehmo ofc! Oon jo kauan halunnut tälläistä ♥ Nää on nii sulosia ♥
Ja halvempia kuin Suomessa.
Saattekohan tekstistä selvää? Sherlock juliste! Näytän sen joskus kokonaan kun saan jonnekkin seinälleni mahtumaan...
£3.90 Sherlock museossa kalliimpi £10!!

En voinut vastustaa ruokaa.

Menin tässä välissä Tokyo Toys:iin mutta olin idootta ja en ostanut mitään...

Hollister




Hollisterilta löysin vain kaksi kivaa paitaa, joista kuitenkin ostin vain yhden koska toinen oli tosi tiukka ja ahdistava. Tämä on ihanan pehmeä ja löysä ♥ £34 44 €

Super Dry

Täälläkin oli vaikka mitä ihanaa, mutta olin kai jotenkin väsynyt kun mikään ei innostanut. Paitsi olisin halunnut hupparin, mutta koot oli loppu haluamistani väreistä. Hupparit oli muute viisikymppiä halvempia kuin Suomessa!


Tämä on mun kaverilleni tuliaiseksi :D ♥ £6



Äiti halus ostaa mulle tollasen topin. Sitä ei oikein erota tolta sängyltä. £14.99

Sherlock Holmes Museo



Postikortti. Pääsi oveani koristamaan :D

 Bakerstreet kyltti magneetti ja Sherlock pinssi.


Sitten museon esite joka toimi lippuna. Aikuiset £10 ja lapset £8
Office





























Whittard of Chelsea

29 Buckingham Palace Road
London
SW1W 0PP


























Ostin kahta teetä. Kaduin etten ostanut enempää makuja, enkä lehtiteetä. Mikä ongelma mul on ollut? Olen kokeillut noista toista, eli English Breakfast ja se on aivan mahtavaa! Nami nami ♥

En muista paljon makso kappaleelta jtn. neljän punnan paikkeilla se oli. Eli ei kallista. Noita liikkeitä on ympäri maata paljon.

Siinä oli mun ostokset! Pariisista ostin vaa karkkia ja äiti jonku magneetin ja kirjanmerkin.

Mitäs pidätte? Bye bye!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: