Image Map

perjantai 31. tammikuuta 2014

9. Olen nolo

Mae Govannen!

Okei, ensinnäkin en postannut tiistaina mitään maanantain rida tunnista, koska se meni niin päin pe***ttä, että oikein nolottaa kertoa. En aio kertoa muuta kuin että menin ympäri kenttää hullun pukittelevan ponin kyydissä, enkä saanut sitä kuriin. Joo...ei siitä sen enempää...en edes muista kaikkea enää....

Mutta joo toiseen aiheeseen. Halusin kertoa noloista tilanteista koulussa. Joita sattuu aika..usein...köh...esimerkiksi kaverini kanssa viime aikoina kun ollaan puhuttu jostain opettajasta se on tullut maagisesti juuri silloin jostain meidän taakse ja ihan SATA VARMASTI kuullut kaiken. Jooh...hyvästi ysit ja kympit....
Esim: puhuttiin äidinkielen opettajajastamme. Me vihataan sitä ja juuri kun oltiin menossa portaita alas kaapeille  puhuttiin näin: "Hyiii äikkää ja meidän ihana lempi kotiopettajattaramme opettaa meitä ihanasti nam <3<3<3"Niin se oli kävelly koko matkan ihan meidän takana. Kun huomasin sen tökin minun kaveriani käteen ja juostiin kuin hullut kaapeille ja piilouduttiin. Että..sellaista....joo ja kutsutaan meidän "lempi" opettajiamme kotiopettajattariksi. Toinen juttu joka oli oikeastaan vain nolo, kun puhuttiin jtn. kaverini kanssa ja sanoin siihen: "Jassooo, men ojdo"*ruotsalais aksentilla* Ja tietysti meidän ruotsin opettaja astuu ovesta ja katsoo meitä oudosti. No minä tietenkin juoksin hulluna pois ja piilouduin kasvin taakse ja minun luokkalaiset katsoivat minua hyvin oudosti. Tosin se ei haittaa ja olen tottunut siihen koska ne pitää minua jo valmiiksi hulluna. Koska nauran hysteerisesti ja kovaa. Ette halua kuulla. Ellet ole onnekas kaverini ja olet jo kuullut. Ja muutenkin. Kuvitelkaa hullu fani tyttö nauramassa. Joo...unohtakaa kaikki mitä olen tässä sanonut....

Eipä tässä muuta. Onko teille sattunut noloja juttuja opettajienne kuullen? Enkä tietenkään kuunnellut tätä tai mitään, kun SHERLOCK tulee sunnuntaina <3 Olen jo fiiliksissä *hyppää kattoon* tosin sitten täytyy odottaa KAKSI TUSKALLISTA VUOTTA ETTÄ SEURAAVA KAUSI TULEE....Ja omg oon täyttämässä silloin 17 ja omg Ben on 39 D,: Ja Martin on 44 DD,: Okei tää postaus meni niin sekoksi, etten tiedä mitä kaikki nyt ajattelee musta. Sayonara, ennen kuin sanon jotain vielä oudompaa, kun kellokin on jo 22:10 jeiiii!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: