Image Map

maanantai 4. toukokuuta 2015

62. Kevät ostoksia ja vappu

Moi!

Tänään ei ole ratsastusta, niin päätin postailla jotain. Viimeinen koe on torstaina, siihen pitäisi lukea. Mun panostus kouluun on -100 tällä hetkellä, koska olen ihan burn out, enkä jaksa tehdä enää mitään. Laiskottelun puolelle menee, mutta menköön.

Vapun vietin ommellen, syöden ja koulu hommia tehdessä. Luin saksan kielistä kirjaa ja ompelin pupu reppua Momiji cossiin. Perjantaina mentiin äidin ja hänen kavereidensa kanssa Suomenlinnaan vappulounaalle. Oli hyvät ruoat ja ihan kiva ilma. Mä vaan vihaan Suomenlinnaa, siinä mielessä, ku siellä aina tuulee (no, no shit ku se on merellä). Hatun nostoa ihmisille, jotka pystyvät tuulelta siellä asumaan. Kyl mä siitä muuten tykkään :).

Kevät ostoksia:




Fred Perry - Kookenkä - 85€


























Oli jo aikakin ostaa uudet kengät. Vagabondit oli menny ihan rikki. Vesi tuli joka reiästä sisään ja ne ei näyttäneet näteiltä. Oon käyttänyt näitä joku pari viikkoa ja olen ollut kyllä tosi tyytyväinen. Noi on niin ihanat ja erilaiset ♥































Tommy Hilfiger - Stockmann - 99€




























Esittelen teille päättärimekkoni etukäteen 8D Tulis jo, en voi laittaa sitä ennen tätä päälle. Tää on tosi ihanan kevyttä ja ohutta kangasta, mitenköhän tälle käy? Repeääkö? Tässä itseasiassa on varoituslappu, että voi revetä helposti :/. Pitää olla varovainen xp

Kissa Suomenlinnassa




























Menen lukemaan fysiikkaa, hyvää viikon alkua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: